Första dagen i skolan

Den 8nde idag då :). Har faktiskt koll på det men vecka är det väl två eller något..
Mm skolan började ju idag då och så började vi med lektioner dirr. Först spanska som jag blir galen på för Mona frågar en massa grejer på spanska som ingen orkar svara på, det är nog inte så att de inte förstår utan det är bara jobbigt att hon ska hålla på och fråga rakt ut, INGEN VILL SVARA! fatta :).
Sen bild och då ska vi börja jobba med grupperna, jag är med Wictor, Alex och André och vi ska göra en snöleopard, fick inte så mkt gjort idag, pga olika saker (A).
Matte och då fick vi reda på massa nationella prov och friluftsdagar osv och sen knäcktes typ min käke eller något bara helt plötsligt så nu har jag lite ont där. Håller på med genrepet nudå också och sen blir det styva linan som visst ska vara vääldigt svårt, roligt?
Sen lunch i vallakyrkan, orka med alla killar som kastar snöbollar kan de inte kasta bara på varandra för de orkar ju liksom kasta tillbaka ^^, det gör inte jag, men det kan ju ha och göra med att jag sov fem timmar inatt typ? Fast det är ju ganska mkt om man jämför med Lalle som visst hade sovit elva timmar på fem dagar:/. 
Idrott och då spelade vi fotboll och jag var typ flum och helt dyngtrött blev bortdribblad av alla kände jag |-). Jepp sen så fick vi reda på att vi ska ha beep imorgon? WEEI, kanske missar det för jag ska till tandläkaren 20 över 8 imorgon och idrotten börjar tio över nio? ifall jag går väldigt långsamt kanske (A).
Mm sen engelska och jag var helt röd i ansiktet, pinsamt eller :O, hade sprungit så mkt på idrotten. 
Sist svenska och då övade vi på nationella prov.  Nu i eftermiddag så ska jag försöka få lite saker gjorda här framför den här fyrkanten, håller på och gör en att göra lista för det känns som att jag har massa som jag kommer glömma bort att göra  :/. 

PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0