Gymnasieval

ARGH hej såå kul. Jag vet inte om jag ska gå på det som intresserar mig mest eller det som jag tror kan ge mig yrken. För liksom vill helst gå estet musik eller dans men jag tror inte jag kommer bli dansare eller popstjärna :O, haha, och sen vill jag bli frisör men ifall jag går det så är det väl typ bara frisör jag kan bli och sen så kommer jag väl tröttna när jag inte har någon fritid och så kommer jag få ont i ryggen, hej pessimist. Jepp så jag tror att jag ska gå ledarskap, det blir hur bra som helst ifall de flyttar det till någon annan stad?! Vill verkligen bort från dfs men ah får ju busskort då iaf så då får jag väl dra åt lite alla möjliga håll ändå.

Och hallå vad är én bra skola och vad är en dålig skola egentligen? jag tror inte jag har gått på någon dålig skola eller ^^? fast jag har ju bara gått på två så kanske inte har så mkt att jämföra med. Men vad var det nu igen just det har ju fått något blad om gymnasiekvalité och njae asså jag får lita på att letälv är bra ;).

Idaaag så är det måndag förresten har jag sagt det ^^? haha. Interesting. Men igår iaf så var jag med Linnsii och vi gjorde värsta braiga boxercise lektionen, den vill ni inte ha :P. Sen hann vi typ inte göra så mkt mer, vi gick ner till Åtorp och så spelade jag och så =).

Först så höll vi på med teatern idag wei! jag kommer då aldrig bli skådis, det är pinsamt att leva sig in i sin roll tycker jag, men jag tycker ju allt är pinsamt enligt mina vänner typ B/. Jepp matte blö, engelska och heeey vad kul det var då ;). Jag tycker killarna i klassen kan ha redovisning oftare typ för de är lite roliga (A), och André blev sur på mig :O, nej usch usch han har väl pms eller något ^^. Sen spanska och Jag, Henrik, Daniel, Marcus och Mikael, men vadfan var jag enda tjejen xD? haha insåg det nu, men ah vi satt och pratade "spanska" eller ah svenska rent ut sagt :). Jag var på lagom gott humör och frågade typ varför fisken fanns och då sa de att den fanns för att vi ska äta den men då kom jag på varför finns Henrik då för vi kan ju inte äta honom :O? då ville han byta grupp ^^. Sen äckelmat. So och kärlek och sex inom islam, visste ni att det är dödsstraff på otrohet där :O.
Och hallå jag och Anton har blivit förbannade? snubblar över varandra hela tiden, och sen så får jag solen i ögonen var jag än sätter mig, jag blir galen xD!
Mm sista lektionen var syslöjd och jag sydde in en tröja och så började jag med mina joggingbyxor (Y).

Senare så ska jag plugga english och trafikskolan om jag orkar men det är högst troligt att jag inte gör det (A).
Pusseeen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0