Hemskt

Vilken hemsk dag jag har haft utseendemässigt känner jag usch och fy vad ful jag var idag, värre än vanligt om möjligt xD.  Usch hatar mitt HALVlockiga hår, halllåå jag vill ha helt lockigt eller inte alls? blö på det.

Jeppss drog upp sex as always men idag så var inte Elin vaken för hon började tio och fick skjuts!? jag började tjugo över nio men fick inte skjuts jävla fan B/. Hade ju inställd spanska så jag och Sandra satt bara och väntade på Erika när hon gjorde sitt islamprov. Jepp sen in i vitapass och skriva Afrika och heej är det många länder eller? fast vi behöver bara kunna 39, i sjuan kommer jag ihåg att jaglärde mig 53 även fast vi bara behövde kunna 15 uj galning jag var, haha vad tänkte jag med xD, men ah kan ju skryta om att jag klarade det i sjuan iaf ;). Jepp sen matte och jag pallar inte för det är genrepet och så är det massa småtest och det ska vara G-nivå och jag frågar David hela tiden xD, fast han kan ju inte heller iofs då känns det lite bättre ;). Sen teknik, usch vad jag hatar det, gör ju växthus och det är ju träslöjd rakt av! jag valde faktiskt syslöjd? Mm sen öva på engelska men vi sattmest bara och pratade ist, Pierre, Sandra, Jusse, Linn, David och jag. Sista lektionen svenska, hmpf. de som går i min klass vilka två personer ska man ta haha^^?

Sen hem med bussilussen och när vi väntade på bussen så stod jag och Erika och var lite avundsjuka på alla killar som kan kasta så jävla långt medan jag kommer typ 5 m eller något xD. Mm men nu så har jag kollat bildis och ska lägga in engelska glosor har typ 57 st elle något och sen så har jag ju varit inne på trafikskolan litte också, STOLT! :D

Och just det igår då? typ från Jesper på msn bara :
DIN KOSSA FAN VAD FUL DU ÄR! / andre
man bara vad har jag gjort? ah men sen visade det sig att det inte var han då utan det var dampalex som trodde han var rolig xD.

Pusss <3

Kommentarer
Postat av: LINNSI

du var ju jättefin i håret idag :O jag tänkte det men jag sa det aldrig till dig, det var värsta fint idag :)

2008-01-10 @ 19:30:11
URL: http://linnjosefsson.blogg.se
Postat av: ssandri

"de som går i min klass vilka två personer ska man ta haha^^? "
woooot, jag fattade inte?

2008-01-10 @ 20:42:44
URL: http://sandrathomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0