NV

Asså man blir ju lite osäker på ifall de som går på NV verkligen är så smarta som folk säger *-)? Jag var ju nämligen med 4 st NV:are igår ^^.

Först mumsig paj! Sen så spelade de lite spel och jag tänkte att jag inte skulle hänga efter dem hela tiden, för de hade ju kommit för att vara med Elin, så jag spelade gitarr, ajsi huden är trasig på alla mina fingertoppar :(. Mm men sen så blev jag med ändå, tittade när de spelade barngeni och mjaee, ina barngenier det där dirr ;). Det var: Anna, Empa, Elin och Jesus. Sen så spelade vi med andra ord och jag och Anna ägde Jesus och Elin (:. Sen så gjorde vi massa grejs typ tävlingar av alla sorter. Jupps sen drog de hem vid typ tre och då så gick jag och sööv :). Så konstigt tycker jag för jag vaknade kl 9 idag och annars när jag går och lägger mig vid typ 12 så går jag upp 11 :$, och idag är jag inte trött heller *-), men men det är ju en bra sak.

Om en halvtimme typ så ska jag dra på mig reflexväst och cykla ner till Åtorp och spela lite med bandet (Y).
Annars idag så har jag typ lagat mat och sen har jag gjort ett kollage, usch bara jag inte blir besatt av ps, spelat gitarr, sen har jag pluggat lite också :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0