Rött

Ett öga rött kom jag att tänka på nu, fast jag har inte sett den xD, har bara sett reklam!

Meeeeen gyd, jag har massa tråkigt, eller egentligen så har jag inte tråkigt alls jag är bara trött haha. lite konstigt ärä. För jag har saker att göra men ändåå, är rastlös.

Teater och fuck it, xD orkar intemed längre hahah!
mattää, och gud jag suger xD kan ingenting och vill inte fråga om hjälp på varje fråga, jättebra intro till gymnasiet verkligen!
Engelska, jöbb
spanska, HAHAHAHAHAHAHAHA gud roligaste på länge, jag är bäst på att prata spanska, det är bara lägga till några O:n påslutet
MATSALEN öppnar inte förrän nästa vecka, fan pallar inte gå längre. JOBBIGT ju!
So och vi gjorde typ ingenting, jag övade lite afrika och sen målade André mig helt röd på kinden, fast det gick bort tror jag. Och jag har stor näsa
Syslöjd teoriskituppgift läsa tio sidor om ingenting i princip!

Mm och nu ska jag typ söka till gymnasiet och så ska jag nejfan glömde xD sts ;)

Kommentarer
Postat av: sändri!

du är bäst och har liten näsa. Puss

2008-01-28 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0