Sjöberg

Seamountain.
Jepp där var jag igår, lördag. Fast först så var  jag hemma och städade massa och så. Sen cyklade jag till Sandra. Då satt hon och hennes far och åt bruna bönor, äckelpäckelblööö :O. Mm sen så busade vi och skratta och massa och tittade lite på Mr. Magoo men den var dålig och jag hade sett den så då tittade vi på Dorm Daze och det går inte ens förklara vad den handlade om för den var jätteförvirrande, dålig var den iaf ^^, tänk att jag kan tycka att den film är dålog, då är den verkligen dålig :O.

Och idag så har jag kollat lite om det verkligen inte går för sig att jag går på brogårn med busstider och så men nu har jag hittat ett sätt så jag har hela 4 min på mig när jag kommer till dfs ^^. Jepp så det blir att välja estet på brogårn men sen ska man ju göra intagningsprov också, usch vad hemskt. Pluggat har jag gjort också. Ska snart åka ner till åtorp och repa med bandet :D.

Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer gå skitbra på intagningen! :)

2008-01-27 @ 16:44:27
Postat av: jusse & linn

va bra att du hittade ett sätt med bussarna :DD
de kommer gå galant på intagningen också ;) (y)

2008-01-27 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0