Ska vi?

Haha ahh kanske blir lite kort eftersom jag bara har 6 min på mig men :d.
Först spanska, blä på det ;).
Sen vita pass och göra So i 100 minuter ingen hit dirr.
Lunch och sen teknik och ja det gick faktiskt ganska bra ju? fast mitt växthus kanske blir lite snett men ah (A)
Sen vita pass och jag satt typ själv och skrev en massa så kommer Lalle och så börjar han babbla massa sen så säger han typ till Boba "hon är ju galen" och se dirrekt efter bara "ska vi knulla" och då trodde jag ju dirr att han pratade med Boba jag bara vafan xD HAHAHAHHA. Sen så sa typ Boba bara "Vad sa du?"Sen så hade han visst sagt till mig och andré skulle filma min reaktion men jag tror jag bara tittade på Boba eller något xD
mm sen sist svenska och då skrev jag lite om Uskavi och bråkade med Wictor den lymmeln ;P.
pusssssiss <3

Kommentarer
Postat av: LINNSI

hahaha va kul xD

2008-01-25 @ 07:17:55
URL: http://linnjosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0