Svans

Jepp en sån har snöleoparder, eller de flesta iaf, inte våran som vi gör på bilden :$. men det säger vi inget om vems fel det var va?  Wille sågade faktiskt i bänken :O! *skyll på honom*

PUSS PÅ SANDRA THOMASSON FÖR HON ÄR BÄST :D

Japapppp, spaaanska och jag, Emil, Erika, Niclas och Sandra hade diskussion på spanska och jag fick sitta och fråga saker hela tiden ingen av dem som frågade någonting typ :O! fyyytusingen, men det gick bra, vi pratade i en halvtimme (Y), sen tog bandet slut, vi skulle ju pratat längre annars eller hur (A)
Bild, hata bild, fan vad sug skit hatart ingen som gör någonting i min grupp, fick några delar utsågade idag men ah som sagt svansen ramlade ju av, och Morid eller vad han hette sa till och med till mig att vara försiktig men jag hörde inte så jag bara slängde den på backen och "NEEEEEEEEJ".
Mattää, hoppade över ett kapitel för det var svårt xD
idrott, bandy, engelska, svenska..

Och puss på vad snälla alla killar är idag? inte. Uschusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0