Unicorn

HEEEEEEj vad irriterad jag blir! allt är pappsis fel! jag hade skrivit ett långt inlägg här då och sen kommer pappa och byter bläckpatroner i skrivaren och så ska jag skriva ut något men så funkade inte det och crazy browser stängdes ner :O!!! fast nu slipper ju ni läsa så långt (:

Spanska! vi ska snart diskutera och jag suger på det och jaa prata spanska det är jag iiinte bra på!
Bild! jag satt och ritade och klippte massa och sen min gruppmedlem André var "moraliskt stöd" eller vad fan han kallade det.
Matte! styva linan suger!
Idrott! jag och Linn hade lektion och det gick jättebra klassen var hur snäll som helst och såå duktiga var de C: <3. Vi fick starkt vg för vi sa inte till några som gjorde fel på rygglyft och situps men hallå jag är dyngnöjd jag såg seriöst inte det jag bara snurrade runt lite snabbt och kollade så att alla gjorde något överhuvudtaget haha :D. Linnsi du är dyngbra :D! <3
Engelska! ja det var då som unicorn kom in i bilden för då gjorde vi en pjäs då en man sa att han såg en enhörning osv :P. André, Kim, Alex och Wictor gjorde en dyngrolig presentation as usual ;). haha Wictor skulle säga Booby men så sa han Bobby (A) aah och ja de var dyngsöta!
Svenska mmm gick igenom nationellt prov, dyngjobbigt kommer det bli med riktiga provet sen :(?


Nuu så har jag suttit vid datorn och skrivit med några och kollat bildis och så, tiden går dyngfort när jag sitter här :S? Ska ladda ner lite musik också hade jag tänkt om jag kommer på vad alla de där bra låtarna hette. mm men pussheeej <3


Kommentarer
Postat av: LINNSI

iiih :D emma e söt

2008-01-23 @ 14:51:08
URL: http://linnjosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0