Virtual haircut

Mums på det där är jättehäftigt ^^, ifall ni inte har fått höra det så måste ni ta och lyssna på det. Man lyssnar på mp3 och så känns det som att man blir klippt, man sitter och blundar så det är lite läskigt också :). Erika och Sandra lyssnade idag och Erika typ var tvungen att titta och bara "MEN GUD :O!" haha så söt.

Mhm spanska och vi kanske slipper grupparbete där, gött.
Websök till gymnasiet, nu har vi lärt oss hur man söker till gymnasiet men ah man får ju söka till tre så jag vet iiinte vilka tre jag ska välja, ledarskap iaf och sen estet eller frisör eller HR kanske? uschusch.
Matttää, David som lärare, inte David Sundström nu då men en annan David. David Sundström har kommit på att jag inte behöver göra något på mattelektionerna, redan! säger jag bara. Men sen så gjorde jag ju faktiskt ingenting heller så ah han kan ju inte klaga på mig att jag gör något iaf, fast han borde ju inte klaga på att jag gör något egentligen xD?
Mat, och jag har kommit på att vi har världens kortaste raster och vi hinner inte med att göra någonting B/.
Idrott, Lalle och Anton hade multisportlektion det var superkul (Y).
Engelska, vi ska göra en dramatisk teater :O:O, jag ska spela psykiater.
Svenska, håller på och skriver om något som jag aldrig kommer glömma så jag skriver om konfalägret på Uskavi :). Nu ska jag banne mig ta och öva på Afrika och kö trafikskolan! fast först ska jag kolla bilderna på bdb (A). Hey, fotboll imorgon då? fan jag vet inte :(.

Pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0