Can't hardly wait

Det blev att åka till Sandra igårkväll, och blev inget med att röja träd. GÖTT!
Vi var ute och hoppade studsmatta och pratade massa om allt och inget, det är så det ska vara! Sen tittade vi på filmen "Can't hardly wait" den var superbra. Jennifer Love Hewitt som "huvudroll". Det var en stor fest eftersom att skolan hade slutat och alla var där. På festen så hände det allt möjligt roligt, den ska man se, massa kända skådespelare var med också, det var iofs ganska irriterande för då satt man och funderade på vilken film är hon med i nu igen osv.
Den handlar till största del om en kille som har varit störtkär i samma tjej i fyra år. Här är ett klipp när han säger vad han ska säga till henne nu när hon inte är tsm med sin kille längre:

Utbytesstudenten i slutet är solklar! :D
Idag så har jag solat lite, ätit glass och spelat med bandet. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra imorgon! Skulle ju egentligen till Rix fm men jag kom på att jag skiter i det för det är ändå inga bra som spelar. Sååå ifall ni har något förslag på vad jag ska göra så kan ni väl höra av er (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0