Lyckat!

Hej här sitter jag nere i mitt rum och spelar lite gura. A little bit of love spelar jag för tillfället, och sjunger.. OOOOOOHHHH you better believe it, aha! Darling ooohhhhhhhh, you better believe it we all need it. osv.

Jag har glömt bort att skriva att i förrgår så var det ju en kändis på svingelskogen, han brukar vara med i Stefan och Kristerkreationerna. Jag bara älskar Stefan och Krister grejerna: "Där fick du", "Bröstsim och Gubbsjuka", "Hemlighuset", "Snålvatten och jäkelskap", "Barnaskrik och jäkelskap" och alla andra! Vill ha hela den där samlingen.

Idag så har jag varit på jobbet och tiden flög faktiskt förbi! Först så slutade ju inte Sandra förrän en halvtimme in på mitt skift så hon var kvar och var trevlig. Sen kom det massa barn och när det inte var barn så lade jag patiens. Sandra lärde mig en ny patiens också (Y).
Var och fikade med Fanny en snabbis också för vi fick visst gratis fika av föreningen för att vi har jobbat där, mums var det!

Nu hemma så har jag inte hunnit med så mycket. Har klippt nästan hela gräsmattan dock, och den är inte liten. Men sen så pajade gräsklipparen, eller ja den stannade iallafall. Då springer man in och skriker "Gräsklipparn är trasig!" då brukar man slippa gå ut igen men jag tror de har genomskådat mina sådana dära förtvivlade rop, nu så säger de bara men gör så och så och så, då fick jag gå ut ändå. Nu så luktar jag bensin! härligt!
Haha just det så lyckat var det förut när jag skulle hämta mjölk ifrån vår stora tank. Hinken var precis full och så ska jag dra av kranen och då drar jag åt fel håll! så det sprutade mjölk överallt, usch och fyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0