Sista dagen

Sista dagen på Svingelskogen idag. Farväl Gnutte Grävling, gråt inte, vi kanske ses i ett senare liv. Vi kanske till och med blir ett sött grävlingspar. Mårre Mård du var som en son för mig. Långhoppa jag kommer sakna dina muffins och ja jag kommer sakna allihopa! pusshej<3

Efter att ha kämpat mig igenom fyra timmars ritande och patiensspelande så fick jag äta spaghetti. Ända sedan en viss någon sa att mitt hår var som spaghetti så är det inte riktigt samma sak att äta det längre. När jag sörplat i mig spaghettin på ett sånt där gulligt lady utan lufsen sätt så bräste jag iväg till Linn. Där firade vi att jag slutat jobba, höhö (A). Ujujuj lyckan var stor! Där satt vi och pratade om malda grisar och bortfräten hud, men sen var jag tvungen att dra mig hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0