Stop stating the obvious and maybe I'll stop yelling at you for stating the obvious.

Har inte haft tid att sitta vid datorn på ett tag. I onsdags så jobbade jag till fem och sen direkt när man kom hem så rakt in i duschen och så, för skulle till pizzan vid 6. Men jag fick inte ens den halvtimmen som jag hade på mig att göra mig i ordning för såklart så ska Erik och Casper komma HIT och stressa mig ännu mer! Japp sen var jag med dem och Lossan hela kvällen.

Igår så jobbade jag till två och sen till kga och kolla lite efter ugn, kyl och tråksaker! Kl 5 blev det i alla fall handledarkurs. Så när jag fyller 16 så får jag köra på direkten. Ni kan väl ta det lite lugnt om ni möter mig på vägen (A).

Idag så har jag egentligen inte tid att sitta här heller, men jag tar varje chans jag får att komma ifrån städandet! Egentligen skulle vi plockat jordgubbar idag men det spöregnar ju, som vanligt. Skulle till Lossan också, i Däldenäs, men det hinns ju inte med nu, ska ju städa, wihu! Seee you around<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0