It takes 2!

Igår jobbade jag från tio till två, en del barn är jättesöta ju! Det var två syskon som skulle leka mamma pappa barn. De kallade varandra för mamma och pappa ^^. Den minsta pojken sa "Ja nu går jag till jobbet mamma" och så går han ut ur rummet. Sen kommer han tillbaka på direkten då han upptäckte att han inte hade någonstans att gå, då sa han "Mamma, jag har inget jobb:(", ååh gud vad sött det var!
Efter jobbet så åkte jag till Josse och vi chillade lite, åkte longboard och inlines osv :D, fast jag var tvungen att dra hem tidigt för jag skulle göra mat och så :).

Idag så var det inte särskilt roligt på jobbet. Jobbade halvtvå till fem och i början så var det ju ungefär 3 barn där, men då pratade jag med Sandra mest ändå för vi jobbar en halvtimme tillsammans (sandra är alltså min "arbetskamrat"). Sen under de resterande tre timmarna så kom det 3 barn, kul (Y). De som kom var iaf trevliga.
Drog hem på min mooopped sen så var Sändri hemma hos mig och var med Elin så jag fick hänga med dem och spela lite gura och drums :). Nu så ärä chill med Bob marley!

Och just det, kommer nog antagligen inte skriva något i helgen eftersom att imorgon så drar jag till Casper med Lossan och så ska vi vara där hela helgen och busa <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0