Min helg i Bässebol!

Japp, Varning långt inlägg!

I fredags så jobbade jag, knappt en enda unge där! Så det var tråkigt tråkigt. Sen när jag precis stängt och slutat så kom det ju barn och skulle upp och de sa "men vi har ju åkt så långt :(" (egentligen skulle det vara öppet 3 timmar till) så jag hade öppet speciellt för dem, då fick jag övertidsersättning för de 20 minuterna av tanten som bad mig öppna lite extra åt dem 50 spänn (Y).

Sen direkt hem och äta och packa snabbt som attans för jag ville till Bässebol så fort som möjligt. Där var ju älsklingarna Lossan och Casper. Jag är typ kär i Bässebol och allt folk som bor i Rudskoga ILOVEIT! Första dagen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, vi var ute och grillade på bryggan och myste litt! Lossan tappade fläskbiten i sjön HAHA! Vi var ute med båten mitt på sjön och spelade kort också :D. Sen följde Erik och Casper med oss hem och var kvar till halvtvå sen var de tvungna att åka, men jag var inte trött så jag pratade med Lossan. Jag stod för ungefär 90 % av samtalet höhö (A). Vid fem så skulle vi försöka sova, men såklart somnar Lossan före mig och snarkar så in i gjkdlhfgosn! så jag somnade väl inte förrän 6 iaf.

Lördag så var vi hos Erik, de spelade lite guitar hero och så. Tog en åktur runt i Rudskoga sen också, åkte till massa ställen där jag aldrig varit förut :). På kvällen så tittade vi på film "The girl next door" sen så var Casper tvungen att åka hem för han skulle plocka jordgubbar dagen efter (senare fick han reda på att han inte alls skulle plocka men då fick han inte komma tillbaka). Sen kollade vi på skräckfilm, "The wrong turn" (tror jag den hette), deeeeen var läskig och jätterolig den ska ni se! Då kom Marcus hem från bion också (Eriks storebror) och då satte vi på "The night flier", ännu en skräckfilm men den var inte läskig en enda sekund! inget skrik blev det då! men alla (förutom jag) satt och kramade en kudde ifall det skulle hända något läskigt, men jag hade gett upp hoppet efter en kvart. Mm sen spelade vi lite kort och så, åkte väl hem vid halvtvå då också (i spöregnet!). Sen somnade jag före Lossan vid 3 eller något (wihooo!!!!). 

Idag så kom Erik och Casper på morgonen för att vara med oss lite innan vi åkte hem vid halvtolv och nu så har vi lite besök här från Ölme (Y), men jag vill bara gå och lägga mig. Kom nyss på att jag ska repa med bandet ikväll också, attans vad jobbigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0