16-årshelgen

Nu har jag massa att skriva! men så är min moster där nere och jag är nog egentligen otrevlig som sitter här överhuvudtaget men jag ska snart springa ner igen, eller ah får se hur lång tid det här tar :P.
På bilddagboken så är det ju en förkortning av de här dagarna.
I fredags så åkte jag till Gottbol, själv! för Casper orkar inte svara på sms och grejer och sen orkade jag inte leta reda på någon annan att åka med, men det var gött i alla fall!
På kvällen så åkte jag till Joshee för att grilla lite. Där var det lite folk. Joshee sprang omkring som en galen höna och fixade allting och jag fick ta hand om ugnen. Vi var smartast och fattade inte varför inte köttet blev grillat :O? vi hade ju inte dragit in själv gallret till där värmen var!
Senare så blev det lite kubb (mitt lag vann, allt var min och Sandras förtjänst skulle jag vilja säga!) och singstar fast ah inget seriöst alls :P. Sen sjöng de för mig vid tolv <3.
Sen på min födelsedag så kom mamma och sjöng för mig på morgonen, då fick jag chips och choklad. Senare kom Jusse och Linn och grattade mig då fick jag "merci" och en jättesöt hårborste med mitt namn på. Vi fikade och pratade lite. På kvällen så åkte jag, Elin och Johan till Däldenäs. I däldenäs var Eva, L-O, Robin, Linda, Conny, Ann, Kaare och alla de där! det var jättetrevligt att träffa dem igen, det var ju ett tag sen. Vi pratade lite om rånen i åtorp, Senast i torsdags så slangades det ju 4 bilar i Åtorp! jävla skitrånare har hållit på flera veckor nu ju.

Sen spelade vi turnering med Lossan och några från Karlskoga (Mattias, Lasse, Linda och Micke). Först Möcke, jag vann som bara den då! Sen kubb och då gick det inte fullt lika bra. Sen riddarspelet eller vad det hette så vann åtorparna igen så vi vann allting. Jag badade lite i däldenäs också, men det var kallt.

Idag så har jag varit med Lossan till Teknikdagen och stått lite i loppisen, men fick inte mycket sålt. Sen drog vi till Gottbol och badade lite, där var Casper och Erik. CASPER ÄR GALEN! GÅ INTE NÄRA HONOM OM NI INTE VILL BLI BLOTTADE! han var så jävla pinsam och skulle dra ner mina bikinibralls hela tiden! Sen så tog han mina trosor och kastade dem framför Marcus och hans kompisar, jävla unge!

Och som sagt nu så är min moster här, jag fick pengar, hörlurar och en kassabok av henne. Och jag fick mer än choklad och chips igår också, faktiskt så fick jag också en sverigeflagga (precis vad jag önskade mig), Boken: ta makten över dina pengar (Jag läste 5 sidor igår, jag känner mig redan maktfull över de där pappersbitarna!), Ett rosa linne (rosa, min absoluta favoritfärg mamma tack! nej men hon trodde det var rött, så hon fick en chock när jag tog upp det ur paketet) och till sist fick jag nagellack också. Idag så beställde jag en kamera också wihooo!!! och det var bra att pappa var med och beställde, han bara "men ska du inte ha någon bättre än det där då?" så då så fick jag en ännu bättre än vad jag hade tänkt, fast jag har ju inte fått den än, den kommer väl om några dagar. Lite jobbigt bara att jag ska till Däldenäs imorgon och jag får inte med mig någon kamera dit :(, men jag får sno bilder från andra sen. Jag tror att jag ska hinna skriva något mer inlägg imorgon innan jag åker men annars så får jag säga hejsvej pusspådej tills på lördag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0