Bil-lekar

Var i Däldenäs igår men bara en liten snabbis och grillade lite och spelade krocket med Patrik, Micke, Lossan, Johan och Elin. Sen så ville inte pappa vara kvar så vi åkte, jag antog att vi skulle hem men vi åkte en jävla lång väg i typ en och en halv timme? Vi var typ i Laxå och vretstorp och skagersholm och jag vet inte vad allt hette. Jag, Elin och Johan satt i baksätet och lekte lekar ;P.
Gissa hur många bilar vi möter inom de närmsta fem minuterna:
Jag gissade 12, Johan 13 och Elin 7. Det kom 1 bil.
Nynna på en låt och de andra ska gissa vilken:
Dålig lek när man är med folk som inte är så musikintresserade och så, kan bli väldigt segt.
Laglek, hitta på låtar med namn i:
Vi fick aldrig någon vinnare för vi höll på så länge, det finns faktiskt jättemånga låtar med namn i!

- Vet du vad man ska säga om man glömt köpa present åt någon eller?
- Neee?
- Jo, jag köpte en trisslott åt dig, och så tänkte jag att jag kunde bespara dig besväret att skrapa lotten så jag skrapade den. Men du vann inget så jag tänkte att det var onödigt att ta med den då, grattiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0