Bodypump och combat!

Jag orkar knappt hålla mina armar uppe för att skriva det här, hahahaha så jälla klen är jag. men det gör inget så länge som ingen slår vad med mig om hur många armhävningar man kan göra (A). Ja anledningen till att jag inte kan det är iaf att klassen har varit på gym idag (colosseum club). Först så hade vi bodypump med skivstång och sånt, får ont i nacken av allt känns det som. Jag kan knappt göra situps för jag får så ont i nacken och då säger Lollo, min idrottslärare, att jag får ont i nacken för att jag är för svag i magen. Mm men sen combat iaf, en blandning av de flesta kampsporterna. Det var kul som bara den! och det var inte så jobbigt heller :).

Det är inte kul att min syster redan är hemma när jag kommer hem, hon har redan sommarlov B/. Hon frågar om vi ska göra ditten och datten men jag orkar ingenting haha (A), men snart får jag också sommarlov och då orkar jag ;p. Ska nog iaf ut och ta lite kort på fotbollen nu faktiskt haha, till tävlingen fotbollskonst på bdb ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0