Gryten

Det känns som att sommarlovet redan börjat, men det har det inte :o! haha, fast skolan är iaf nästan så gott som slut iaf för vi gör ingenting längre ;p.

Igår så var vi i Gryten och det sööög! det var såå jävla tråkigt! Fast en liten stund var det kul.
Man fyllde på flaskor med vatten och skjöt iväg dem med hjälp av tryck eller något och sen stod Anton på lite fel ställe så han fick en massa vatten på sig. Hahha jag skrattar bara jag tänker på hans reaktion x). Jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa men typ kanske "Jävla helvete. Jaha, det här var ju jäävligt kul! Gryten är så jävla roligt!". jag skrattade typ 5 min efter det (A).

Ahmen idag vet jag inte riktigt vad det blir iaf, ska dra ut. Snart ska jag iaf måla trappan ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0