hårboll

Jävla hår som inte kan låta bli att trassla sig hela tiden! Det är ju sååå bra att jag inte behöver göra någonting ens, det är trassligt ändå (Y). Ah iaf igår så drog jag till Sandra vid typ 5 och så skrämde jag henne lite (mohahah). Sen var vi ute och busade lite, åt pizza osv. Stötte på mina gamla classmates, det var ju inte igår liksom, eller jo det var det ;p. David, Pierre och Lalle träffade vi.
 Vid halvfyra blev det sängen iaf och upp igen vid halvtolv och åkte hem vid tolv (Y). Så jälla gött att precis när man kommer hem så frågar mamma "Du kan göra en kladdkaka tills ikväll Emma" man bara ah tja wohoo. Jag har pissont i min arm men jag vet inte vad jag har gjort ;(. Ah ikväll så kommer visst Empa och Bea och massa och hälsar på, det visste inte jag, men ah jag hinner inte träffa dem så mkt för jag ska ju till Otterbäcken eller vad det heter och grilla (Y).

Over'n'out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0