Hur gör man en 3Dknapp i ps?

You suck out all of my energy, you're like an... an energysucker!

Japp, alla är inte födda till att vara kockar, och tur är väl det. Vad skulle vi göra om alla sprang omkring och var mästerkockar, då skulle det ju inte vara något kul i att vara bra på att laga mat? Lite svårt att vara bra på att laga mat överlag tycker jag ändå för så länge man följer receptet rätt så är väl inte någon bättre än någon annan.

Det spööööregnar ute, oj nu kom jag på varför det heter spöregn "det står som spön i backen". Det har jag då aldrig förstått förut. Men iaf, då är det inte så stor hit att vara ute så jag sitter här ist och skriver lite. Jag "hjälpte" Elin lite med att göra hemsida förut, eller jag försökte mest med att göra en 3Dknapp. Någon som vet hur man gör en 3Dknapp i ps?
Senare så ska jag repa med Basic Park, sen så kom jag på att åtorpsflickorna spelar match också, så om det inte regnar längre så kanske jag kollar på dem också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0