I smile.

Tjabalooo ;D what is up, and what is down liksooom?
Jag har en ganska bra dag! först tänkte jag skriva en jättebra dag men sen kom jag på att jag fått en finne, jävla helvete jag blir så aaarg! hahaha, har redan tusen men ändå, det suger lika mycket för det.

Jag har varit ute och solat. Jag har väldigt tur att jag blir brun så snabbt för jag pallar inte att bara sitta där liksom. Det går ju inte att sitta bara en liten stund varje dag heller, för det är ju typ aldrig sol! men nu ska det bli sol ett tag, eller? såklart när jag ska börja jobba, wiho!
 ska jobba på svingelskogen för dem som inte visste det. Ta hand om barnen :).

Every word you say makes me smile... 

Dagens låt! Don't worry be happy sjungen av Bobby McFerrin (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0