I'll miss you!

Nu kan jag Augustana - Boston, kan man lägga upp ljudklipp på bloggen? om det går så kan jag ju göra det (Y).
Igår så var jag och spelade med Basic park, vi spelade typ inte in någonting, men kul var det! haha Erika är gaaalen <3. Elin sa såhär:
- Man brukar säga till folk att de ska vara sig själva men det vore ett stort jävla misstag att säga det till er.
Vi satt och asflabba i typ en timme, åt allt och inget! kommer sakna Erika som bara den när hon flyttar!

Idag så har jag varit på Berget i dfs och fått lite info om sommarjobbet i Svingelskogen. Verkar lite slappt eller x), man typ öppnar dörren och tänder lyset, byter sida på ljudbandet lite då och då bara. Första dagen på jobbet imorgon iaf! 14-17 om någon vill hitta på något efter så får ni ringa eller något.
Efter infon så åkte jag till Linn och lämnade Rosa- the movie och sen till Sändri också <3. Nu är jag hemma, ska nog skriva ut lite fler pianonoter faktiskt, ifall ni vet någon låt med piano i så kan ni väl säga till.

Dagens låt: Augustana - Boston

When flowers gaze at you
They're not the only ones
Who cry when they see you


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv. ja precis! bil är kul;) vad kul med jazz!har jag alltid velat dansa!:)



jag åker ju till spanien imon:) så du får ha ett underbart lov tjejen!:)

2008-07-01 @ 01:20:49
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0