Klassresa till Lungsund!

VARNING! känner för ett långt inlägg

I fredags så var det dags att åka på klassresa, slutade vid ett och sen drog vi och åt. Vi satte oss vid ett bord utanför ett hus, alltså ett lägenhetshus. Sen efter att vi suttit där ett tag så kom det ut en tant på altanen och sprutade vatten på oss :O! och sa att vi skulle gå därifrån. Först trodde vi att hon skämtade men hon fortsatte och bara det här är ingen allmän bänk. David började babbla om hur fint väder det är och grejer haha så efter ett tag gick hon in. Men hon kom tillbaka och bara "Nu får ni gå härifrån för jag och några tanter ska ut och dricka kaffe" David "men kom ni vi flyttar på oss när ni kommer ner" tystnad. tanten "Men vi är många!". Jälla lögnare eller, det skulle säkert inte komma någon hon var bara allmänt elak :p men vi gick därifrån.  

Köpte godis för typ 500 och sen present till Jessica : ). Vid halvfyra så åkte vi iväg till Lungsund. När man kom dit så var man intelite besviken för det eller! Jättelitet och det var grus/sand fotbollsplan, man bara vafan. Men efter ett tag blev det bra iaf. Vi satte upp ett militärtält, det var förvånande lätt, inte för att jag hjälpte till så jättemkt men ;p. Sen spelade vi fotboll och massa. Sen vid åtta var det trerätters middag. skagenröra, gottgott! sen fläskfilé osv, inte lika gott och sen efterrätten orkade jag inte ens med :O!

-Äventyrsgolf jag heter rolf!
Först sprang jag omkring och bara skjöt men sen var jag med Erika, Sjöberg, Elin och Franziska. Det var inte så mkt till äventyr kände jag, banorna gick lite upp och ner bara ;p. Jag var nog bättre på sån här golf än vanlig minigolf iaf för jag vann, JÄTTEFÖRVÅNAD, 47 slag fick jag ;P. Badade någon gång under dagen också, men hoppade bara i och sen ut, kallt. På natten sen fick vi reda på att vi var tvungna att vara tysta vid 11 så vi drog ut i skogen till en eldplats. Körde snurra flaskan och så, det var mysigt :). Vi var inte kvar där så länge, vid två ick vi tillbaka och de flesta gick in i tältet men David satt utanför och såg ensam ut så jag frågade hur han mådde och grejs, sen kom fler folk ut. Lalle gick ner till sjön, vet iinte varför. Gick efter honom och han var typ ledsen och sa att han bara ville vara normal. Men han blev glad igen sen. Jag, André, Anton, Lalle och David la oss på kanalbåten. André fick massage, snäll jag är. Mm sen dissade han oss för det var varmare i tältet :p. Anton somnade ganska snart och sen så höll David och Lalle på och tönta sig ^^. De provade om båda två fick plats i Lalles sovsäck, det gick men det såg ut som att den skulle spricka. Repliken sen var bäst!

David är på väg tillbaka till sin sovsäck:
David- Jag är halva inne i Lalles, Jädrar vad lång den var, var den verkligen så här lång?

Jag satt och dog av skratt men de fattade inte ens något xD. Ahmen vid typ 6 sen så drog vi upp till tältet och sen vid halvsju sov jag väl :), gick upp vid tjugo över sju sen, hahaha :P. tog en dusch och sen frukost. Jag solade lite och tittade på de som badade, tog ner tältet och sen badade jag också. Jag var i vattnet typ en halvtimme! det var ju varmt :). Vid tolv åkte vi hem och jag satt och blundade bakom mina solglasögon (H). sov ett par timmar så det kändes som att det var söndag sen ^^.
ah idag så har jag inte gjort mkt :). Gick upp 10, är lika förvånad som alltid ;p.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0