Kristinehamn

Mhm skola och so så blirä grupparbete och jag ska skriva om kärlek och sex inom islam. Musik sen då och jag och Elli sjöng på Imagine och jag kan den på gitarr också, dyngstolt, fast Anton och David är liiiite bättre men (A). Sen så bytte André grupp också ^^, hann ville inte vara med oss längre, vet inte vad det var. Matte. Lunch. Biologi, teater arbete. Mm sen slutade vi vid ett och då så fick jag, Sandra, Erika, Malin och Elin sitta i biblioteket medan vi väntade på bussen så där satt vi och läste FRIDA-tidningar och gjorde test och så. Jag kände mig väldigt bra när jag fick alla rätt på ett allmänbildningstest för jag har sämst allmänbildning :P.

Sen vid halvtre eller något så kom mamma och då drog vi till k-hamn och fixade batterier till min klocka och så köpte vi flourtabletter till mig mot isningarna i tänderna, ska ta dem 6 ggr dagligen,  folk kommer tro jag är tablettmissbrukare. Mm sen till Maria och vi spelade lite kort och sjöng singstar, hon slog mig hela tiden hon var jämt hit-artist eller högre och jag fick typ hopeful och vad det nu är som är precis över det, hon vann med 11-1 det där poänget jag fick var för att det blev lika på en som man skulle hålla sig över strecket. Sen gick vi med Mias lillasyster Anna till kören och vi fick ju inga texter så jag sjöng med så gott det gick :$. De ska visst göra en musikal, lätt att jag ska kolla på den :). Sen blev det tonår och då gjorde vi pizza och lekte lekar :)


lekar:

vill ha kvar de här så jag kan leka dem någon mer gång värsta kul var det så :).

man sitter i en ring och så är det en som håller i två saker, vad som helst, sen säger den att det är ett hus och en bil. Då ger den som sa det huset och bilen till de som sitter bredvid och så frågar de "vad är det här?" då svarar den "ett hus" och "en bil" och sen skickar de som fick bilen och huset vidare dem och då frågar de som får det också "vad är det här?" då måste de som ger den fråga den personen som skickade från början "vad är det här?" och då svarar den igen "ett hus" eller "en bil". och då skickar de vidare till den som undrade och då skickar de huset till nästa och då frågar de "vad är det här" då skickas de vidare "vad är det här", "vad är det här", "ett hus", "ett hus", "ett hus", "jaha ett hus, "vad är det här", vad är det här, vad är det här, vad är det här, vad är det här, ett hus, ett hus, ett hus, ett hus, jaha ett hus. Ja nu vet jag inte om jag skrev rätt antal men ah svårt att fatta den dåliga förklaringen iaf, men jag fattar ^haha (A).

Sitter i ring. första personen säger "en blå" andra personen "vadå" första "en blå" andra "vadå" första "en blå" och då på tredje gången säger andra personen "jaha en blå" då skickar andra personen vidare till nästa "en blå" samtidigt säger första personen en ny sak eller färg "en röd" sedan vänder sig tredje och andra personen om och frågar "vadå" och sen på tredje gången säger de"jaha en blå" och "jaha en röd" och sen kommer det nya saker hela tiden, det är jättesvårt jag klarade det aldrig riktigt ;).

Mm sen så var det i ring igen och då är en person i mitten och går fram till någon och frågar" tycker du om dina grannar?" då kan den svara "nej" och då måste de som sitter bredvid den byta plats men den kan också säga ja men då måste den säga "fast jag tycker inte om..." punkterna ersätts då med till exempel blondiner, brunetter, killar, tjejer, såna som har glasögon, såna som har badat i år, såna som går på gymnasiet och ja vad man nu kan komma på och då måste de byta plats. Men det är lite till det är också så att ifall det blir en tom plats till höger om en så ska man flytta dit så det blir som ett domino, det blir då jättesvårt för de som var tvungna att resa sig att hitta en ny plats. Den som står i mitten ska också försöka få en plats.

Jepp det var dom det :). idag så ska jag nog spela gitarr, piano, sjunga, göra läxor, öva trafikskola och massa  :P, eller jag ska försöka göra allt det där men sen om jag orkar med det, det är en helt annan sak ;).

pusspåkinden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0