Kusinträff

Igår så skulle det vara chill! men det gick inte för jag skulle visst till min moster och hälsa på. Där var mina kusiner och två av mina kusinbarn :). Lukas är 2 år och Oskar är 1 år, jättesöta är de! Sen åkte vi in till Kristinehamn och jag köpte byxor, hårspray och mascara och något mer kanske. Träffade på Anna och Karin :O, som sen fick dit Maria till mig :) <3. Sen så åkte mamma, Johan och Elin till skymningen eller vad det hette och jag fick vara med Maria, Sanna och Ronja flera timmar :O!

Sen skulle det vara chill idag! men så frågade pappa om någon  kunde hänga med och röja träd och jag måste ha pengar! så jag hängde på, dyngvarmt var det!
Sen skulle det vara chill imorgon då ist, men jag ska och röja då med, men då kan det vara chill på lördag kanske. Jag känner på mig att det snart blir fint väder asså? på radion sa de att det skulle bli supervärme, måtte det vara sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0