Midsommar

Elin J skulle komma hit vid tio (på morgonen :o!) och hämta en skiva. Klockan var tolv och Elin J hade inte kommit. Elin N säger:
- Hon kanske bara har glömt att ställa om klockan till sommartid, två ggr?

Midsommar!! Skulle kunna vara min favorithögtid egentligen eftersom att det är den enda som är på sommaren, väl? men det är inte det för det är sämst väder på midsommar, det bara är så! Om man säger så här, ifall jag hade köpt en säng ifrån sova så hade den varit gratis (Y), fast jag har inte köpt någon säng ifrån sova B/, attaaans!
Jag kan inte fatta att nu ska det börja bli mörkare igen, för på midsommar då är ju vändpunkten, nu börjar det bli mörkare om nätterna igen. VAD GALET! sommaren har ju inte börjat man tycker ju att mitt på sommaren borde det ju vara ljust längst men så är det då inte. Ska man plocka sju olika sorters blommor nu då också kanske *-), det känns som att det inte finns så många blommor nu, men det gör det nog. Midsommarkrans blir det väl iaf, ikväll, och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0