Ny bloggdesign!



Jag har gjort ny bloggdesign! Erkänn att den är lite snygg, fast ni behöver inte erkänna att inläggsfärgen (rosa) är snygg för det tycker inte jag att det är, men jag kan inte få bort den! Jag gjorde ett misstag och valde stilmallen "Love" och nu så hittar jag ingenting på designadinblogg.se om hur man ändrar den färgen B/.

Japp men jag har ju inte varit inne här på ett tag då, så ni kanske undrar vad kan Emma ha haft för sig? Svaret på den frågan är, jag har inte en aning. Jag har inte suttit här iallafall. Jag har ju varit ute och spelat fotboll som ni ser och planerar att nominera en bild till tävlingen på bdb. Sen så har jag spelat in lite med mig och min gitarr (Y). Igår så var jag och röjde gräs vilket jag snart ska ut och göra nu igen. Sen vet jag inte om jag gjort så mycket mer. Ikväll så blir det i alla fall att kolla EM och imorgon så ska jag nog hitta på någon att vara med :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0