Rosa - the movie

Jag har minst 15 myggbett, och vet ni vad? det kliar! Myggor är det värsta med sommaren, någon som tycker annorlunda? Knott är iofs ganska jobbiga också, men myggorna tar priset!


Jaag har kollat på Rosa- the movie. Jag vet jag vet den är gammal, eller ah, den är inte ny, men jag har inte sett den. Den handlade om Rosa som är tillsammans med Ville. De skulle snart fira att de varit tillsammans i ett år, då avslöjar Ville att han ska ut och segla då. Rosa blir sur på honom och åker på kollo som hennes mamma ville att hon skulle göra. På kollot så träffar hon några nya vänner. Hon brukar dagdrömma om att hon är popstjärna, på kollot ljuger hon för en kille att hon ska in i studion och spela in en skiva när hon kommer hem. Senare så visade det sig att det inte var så smart gjort av henne.

Den var inte särskilt bra, jag tror att jag hade lite för höga förhoppningar på den då folk sagt att den var bra, men jag tyckte den inte var rolig alls. Väldigt händelselös också, men jag gillar den iaf för jag älskar alla fjolliga kärleksfilmer som finns <3.

Kommentarer
Postat av: e

tack:) usch, vad jobbigt med myggbett :/

2008-06-24 @ 21:18:18
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: jag vet coldplay är ju så braa! och violey hill ja den är jättebra!:) lovar att ta lite kort på konserten;)



jag gillar den filmen:) tycker den är mysig hah xD

2008-06-25 @ 16:45:44
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: V

sv: Åhtack :)



Åh, Rosa är så bra. Och den filmen så söt.

2008-06-25 @ 20:14:19
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0