Skolavslutning

Tjalalalala!
I onsdags var det avslutningsmiddag och vi fick god mat  och trevligt sällskap såklart!
Igår så var det avslutning och efter det så gick vi och åt mat på Degernäs herrgård, lite dåligt farväl av klassen, inget kramkalas ;o! men träffar väl alla igen skulle jag tro, de får kram då vare sig de vill det eller ej (A). Fick mina betyg och det går inte att vara annat än nöjd med 16 MVG och 1 VG, fick stipendium på 200 kr också för att "Emma tar enormt stort ansvar för sitt skolarbete och har uppnått blahablahaa i alla ämnen" (Y).
Sen efter skolan så blev det hem till Sjöberg, roooligt!! :D
Idag så ska jag vara med Sändri och så ska vi till Lovisa :), ska sova hos sandri också :D.
Imorgon kväll ska jag och grilla med Alvenfors i deras stuga (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0