Unicorn

Påtisdagpåtisdagpåtisdag, så fick vi sitta och sjunga i tvåan eller något och så ska det låta som trummor :O. Åååh nu kom jag att tänka på en låt med Björn Rosenström, The drutten is nådd haha. Pappa ligger typ och sover i rummet bakom mig så jag får inte ha på musik :(. Sen så ville jag ladda ner massa musik idag för jag har hört värsta bra låtarna på Mtv (A) men så kommer jag fortfarande inte in på min inloggning och vi har inte limewire på pappas eller ah någonstans kanske, ska nog leta reda på det.

Ihiw, idaaag. Jag har typ väääldigt dåligt korttidsminne, jag sparar inte meddelandena på msn på pappas inloggning och jag glömmer hela tiden bort vad jag skriver för att jag trycker bort fönstrena :(. Haha nu kom jag att tänka på i somras då jag och Lossan sov i stuga och så orkade vi inte åka och plocka jordgubbar vid fyra för det regnade ochvi var slöa så vid nio ungefär så sov vi ju fortfarande men det gjorde in Casper och Oskar, hurtbullarna. Jag hade ju vaknat iallafall kommer jag ihåg när det smällde som fan på fönstret men jag trodde att det inte var på riktigt xD? Så jag struntade i det och vände mig mot väggen och sen så kom de jävlarna in och vi märkte ingenting och Casper skrek som fan, gud vad rädd man blev :$.

Japp spanska! vi ska snart ha diskussioner och jag suger på att diskutera och blir galen på att alla andra också suger så att alla bara sitter tysta xD.
Bild, satt och ritade massa och klippte och André, min gruppmedlem, var "moraliskt stöd", eller vad fan han kallade det.
Matteeee, styva linan suger! hallå det var som tusingen vad jag tycker att allt suger idag (A) kom jag på nu usch vadpessi jag är :), men får säga som Sjöberg " man ska vara pessimistisk för då kan det bara bli bättre ;)"
Idrott, jag och Linnsi hade lektion :). Vi hade boxercise och allting gick jättebra tycker jag :D. Vi fick starkt Vg felet var att vi inte sa till/ märkte när vissa gjorde fel på rygglyft och situps, men hallå skitsamm (A). puss på bästa klassen alla var dyngsnälla och duktiga tycker jag C:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0