Fake it until you make it

Lift your corners of mouth that it seems like you smile and the feeling of a smile will come to you. So start right now and smile. ^^

För alla spänishnördar :)
Sandra- Tu eres una puta!
Emma- Noo, no soy una puta ;o, tengo una puta!
Idrott, Hjärtlungräddning. Undrar om jag skulle rädda en alkoholistuteliggare som luktar skit om den inte andades? Skulle du?
Svenska, muntliga nationella, wie på det. Typ August Steiner som är med i Andra världskriget, ah intressant.
Ååååh, sämst att jag har ont i min tumme ;(, kan inte trycka på mellanrumstangenten. detärinteirriterandeomjaginteanvänderdenva? fast jag trycker ner den automatiskt faktiskt, det är inte bra.
Seeen ska jag göra en vit klänning på designen också, grrrrreat ;$.
Och nu så har jag visst bokat traktorkörkortsprov tills den 1 april ;o, kan inget men får väl plugga på lovet |-). pusspå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0