Frukost

Tror ni att om man liksom seriöst vaknar på fel sida på morgonen så kan det förstöra hela dagen. Tänk ifall det är så, även fast man bara säger det, om man liksom vaknar på ett sätt som man aldrig brukar göra. Inte nödvändigtvis på fel sida men om man, som jag idag, försover sig, eller inte äter frukost. Undrar om man vaknar på samma sida varje dag? Ao, ska nog kolla det någon gång.

Hade tio min på mig imorse, det var inte så väldigt kul. Men jag hann nästan, fast fick se ut lite hur som helst, så bra när man har något att skylla på när man ser hemsk ut (y). Har förresten haft en väldigt galen dag. På kemin var jag värsta duktig, men det var nog för att ifall jag inte skulle gjort något så hade jag varit tvungen att göra det hemma och det vill vi inte. Fast det började ju lite galet då när kimpa tog mitt sudd och så frågade jag Alex om han hade det, Kim sa att han hade det, sen blev alex helt galen och dyngarg -;/. på matten sov jag väl eller något. engelskan så hade alla kul och kastade sudd på mig och papper, jag pallade inte skriva brev. Gjorde aett par benvärmare idag också ;).

men måste ju dra en liten braing idag då ;)
Jag- Kim var har du varit?
Kim- På pilgården
Jag- men vad gjorde du där då?
Alex- men vadfan frågar du det för du har ju aldrig brytt dig annars.
Jag- det har jag väl visst det, jag frågade ju en annan gång när han var borta men då sa du att han var på toa, i 40 min ^o)
Alex- Jaaa, men har du aldrig provat att runka och skita på samma besök eller?

Ahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0