Gustavsvik

Äventyrsbad! Med niorna i A-C det var kul som bara den. Åkte den nya rutschkanan, eller ny och ny, den är väl ganska gammal kanske. Men den var iaf lite kul, vi kallade den för toaletten, den heter väl inte så egentligen eller? Sen åkte man den gamla goa röda som visst hade blivit förlängd, den var kuul. Det var kul att stå och skrika upp i rutschkanan också ^^.
I slutet så upptäckte vi att det var dyngkul att åka vildforsen också, fast Sjöberg hatade den i början för hon bara slog i överallt men sen så blev vi nog lite för galna i den. Knuten på min bikini åkte upp så där stod jag och blottade mig för Haris och Danne, men ah de såg nog inget tror jag =). Panik fick jag iaf.

Nuuu så blir det att laga fläskschnitzel, klyftpotatis med champinjonsås till, muuums :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0