Ilska

Det är den känslan man känner när man är arg, alltså den känslan som jag har just nu. Jag satt typ en hel timme eller mer och gjorde en dyngbra musiklista på the mediaplayer men sen så är den inte sparad idag!? På winamp sparas det minsann av sig självt! Men någon gång kanske jag förstår mig på media player, men jag orkar inte idag. Nu blev jag ledsen ist! tusingen.

I helgen så varä ju Hovfjället som gällde då och det var dyngkuul! Sen i veckan så har jag inte gjort så mkt förutom varit i skolan. Fick mitt körkortstillstånd igår (y).
Idag varä en vanlig dag i skolan spanska, idrott med Franzi, Svenska och läsa bok, So och sen göra klart mina mjukisbralls, helt seriöst de är helt klara nu! och så har jag gjort ett linne och en kjol :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0