Intagningsprov- Dans

Inte lite gött att man var ledig idag då, sista dagen innan påsklovet! Så jag behövde inte ta med någonting hem och jobba med, så kul har det varit när Erika, Sandra och de har sagt "Bara två dagar kvar nu då" och då kunde jag säga "Bara en dag kvar nu då" Wihii ^^.
Jag fick faktiskt en halvtimmes sovmorgon också.
Jag förstår inte riktigt det här med sömn, varför egentligen? Vad händer om man absolut inte sover, dör man då? :$hmm.
 Mamma skjutsade mig till Kristinehamn då och så åkte vi förbi Marias skola för jag skulle gå dit efter intagningsprovet. Klockan halvnio så var det samling, och det var ju massa med degerforsare där som jag inte visste skulle gå där. Några visste jag ju men där va ju Camilla, Dennis, Emil, KK, Beiman, Hanna, Belinda, Ida, Jocke, Louise och Sara. Ojoojoj Brogårn blir invaderat av degerforsare eller?
Sen delade vi upp oss och gick till våra inriktningar, vi var typ 12 st i dans eller något tror jag *-). Så fick vi stretcha lite och värma upp och sen dansa lite lätta grejer, men det var kulkulkul! Blev dock väldigt avundsjuk på Louise Adolfsson som stod bredvid mig och bara stod helt rak med benen och höll hela handflatorna nere på golvet när jag inte ens kunde stå och nudda med fingertopparna :$. Sen intervju också, inget stort. Det gick görbra tycker jag (Y).
Sen skulle jag ju gå till Södermalm då som var typ raka vägen åt höger, tror ni inte jag går åt vänster då eller xD. Hade gått typ en halv km innan jag kom på det :$!! Men sen kom jag iaf fram för mamma hämtade mig x). Maria och Sanna stod i cafeterian så vi var där och spelade kort med Clara och så, mys som bara den. Maria är ju hur braig som helst, Sanna och Clara också för den delen! Sanna och Maria ska komma och hälsa på mig också, det har de lovat :).
Nu i eftermiddag så ska jag köra Bonniers trafikskola för jag har inte ens gått igenom hela "spelet" såå jag är jättenervös för provet som är om bara två veckor! meen det fixar sig väl.


Kommentarer
Postat av: Joshee

Det blir nog finemang med dansningen hörru emma;D

2008-03-20 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0