Livet i all ära

Ibland kan jag känna att jag bara skulle vilja ta bort en dag ifrån mitt liv. "Den dagen var väl ändå väldigt onödig". Skulle kunna spendera den dagen med att göra något annat istället, men så går det ju inte till eller hur. Jag har ju i och för sig ganska många år på mig ändå att ta vara på de dagarna jag har.
"Lev var dag som den vore din sista". Det stämmer ju delvis kanske. Man vill ju hinna med allt roligt man inte gjort den sista dagen, fast det är ju ibland så att man får ta de tråkiga sakerna i förhand för att sedan få det betydligt roligare.

Fast denna dagen skulle jag då inte vilja tabort! Jag har varit med Joshee :). Inte en helt vanlig måndag då alltså.
Mamma tycker nog om att jag vill att folk ska komma hit ibland för då har hon en anledning till att tvinga mig att städa. Ifall jag säger "Jag gjorde det igår" så säger hon bara "Skulle du ha hit någon kompis eller?", det är låågt tycker jag! Men iaf så hade vi det väldigt trevlans och skrattade mycket. Joshee är smartast:

J- Men varför får jag 26 kort, 26 är ju inte hälften av 52

Kommentarer
Postat av: Joshee

Nu ska vi inte vara såna, jag har nog någon geniknöl någonstans i bakhuvve ^^ haha

2008-03-27 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0