Man lever bara 1 gång

Så varför inte spendera mycket av tiden med att skratta och vara glad. För att vara sur är ju inte kul?

Varit i Örebro idag med Erika och Elin.
På vägen till Marieberg så satt jag och låtsades köra bredvid pappa i framsätet. Usch vad läskigt det var, kändes ju som att han skulle åka in i varenda bil som åkte förbi ;S. Men jag börjar bli haj på det här med trafikregler (y).

Men det är extremt mkt olika längder.
Ett fordon får vara 24 m långt (25,25). 4,5 meter fri höjd på vägar. 260 cm i bredd. last får sticka ut 20 cm. om det är mer än 1 m fram eller bak ska det markeras. Parkering eller stanna 10 m innan korsning och övergångsställe. 20 m innan busshållsplats. 30 m innan tågkorsning. Sen massa mer. Och ja rätta mig om jag har fel på något tack?

Sen vid Marieberg så gick jag med syrmin först och köpte det som stod på listan: nagelolja, vitt linne, värmeskyddande spray. Sen så var jag extremt lat och satte mig bara på en bänk i typ 1 timme för jag väntade på Elin och Erika! Sen blev jag jätteglad och får sms men så står det att de snart ska på bussen i stan och då tog det en timme till. Sen när de kom så blev det iaf ett par shorts och ett par ballerinaskor och någon hårspraygrej. Och så trodde jag att jag tappat bort min kasse men vi hittade den (y), inte bra med för många kassar, så sen lade jag allt i samma ;P. Vi hade såååå kul iaf. Jag var dock lite anti i slutet för jag var trött:


Erika stannar vid en ställning med linnen
Jag- De var ju fula.
Erika- Jag har ett sånt här hemma. 

Hahahahahahahahahhaha xD. Aaah där blev jag snopen iaf :$. Men var iaf kvar till sex eller något och sen hem :).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0