Pingis

Hm jag hade något på tankarna idag, men nu har jag glömt bort det. haha.

Tycker inte riktigt om att de har gjort om på bdb, men jag vänjer mig väl (y).
Skoool today, spänish kan fan mer grammatik där än i svenska eller iaf vad formerna heter, vadå preteritum och pretorium och blablablaaa orka.
Biiild, finfin snöleopard blirä juuu!
Mattä, första kvadreringsregeln och konjugatregeln och grejs, myys!
Idrott, ah spelade pingis fast blev mest bombarderad av bollar bara, har en röd ring på handen från Kim t ex (y).
English skrev till min italienska brevvän, pierpaolo, och spelade tetris ;).
Swedish, slåttern räckte inte nu måste de gå ut med liarna. Männen är ute på åkern och slår ner gräset och sedan efter kommer kvinnorna och räfsar upp det och det är dyngvarmt och solen är dynghet! och de typ dööör av uttröttning, hahah så står det ju typ i boken ;)? Willhelm Moberg <3 Emma forlajf eller?
Agneta - Vad tycker du om boken
Emma - Den är inte jättedålig :).

Mm sen hem och äta, träna, duscha, nailsdone, mat, Glo på 2 och en halv män, haha hittar inte tangenten för att skriva en halv :$. och nu så ska jag typ läsa lite so eller något för Lars sa att jag skulle göra det typ x), eeeeelller så kör jag det imorgon i bussen, fast jag har ju kommit på att jag ska lyssna på rix morron zoo på morgonen, det är ju roligt :$, Jomen sämst jag är på att plugga har så jävla lite i skolan nu så jag har verkligen vant mig vid att aldrig plugga (A) nejmen bussen imorgon blir bra, har ju förresten tappat bort mina instuderingsfrågor.
Dynggööö att det bara är imorgon kvar i skolan innan lovet då ;). <3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0