Synundersökning

I fredags så var det fredag. Då hade vi lite teater och jag är så jävla trött på den så jag vet inte vad (A). Sen så labbade vi på kemin, det var hur gött som helst för det var så himla lätt och det tog hela lektionen ;o. Sen slutade vi vid ett och vid två så hade jag synundersökning så då fick man reda på att jag har 1,0 i allt, wihuu det är bra så nu ska jag skicka iväg körkortstillståndet! Sen på kvällen var det kör så jag drog till kyrkan och sen stannade jag kvar på tonår också och så gjorde vi smoothies, det var inte så gott ^^.

En pojke var ute och gick med sin pappa på stranden. På stranden låg det massvis av snäckor och pojken sprang omkring och plockade upp massvis och kastade ut dem i sjön. Han fortsatte under hela promenaden, efter ett tag hade han kommit en bra bit efter sin pappa, då skrek pappan:
- Kom hit, och pojken sprang fram till sin pappa.
- Det finns ju hur många snäckor som helst på stranden det spelar ju ingen roll om du kastar ut dem, sa pappan. Då tittade sonen upp på sin pappa och höll upp en snäcka i sin hand och sa:
- Det spelar roll för den här snäckan, och kastade ut den i sjön.

Peter läste den på andakten och jag tycker att ordspråket är bra: "En kan inte göra allt men alla kan göra något".

och igår, lördag, så körde jag lite bonniers trafikskola, sen var jag tvungen att städa. Till sist så fick jag möjligheten att försöka göra lite på svenskauppsatsen men jag hann bara läsa igenom faktan ;o. Sen vid sex så drog mi familia och jag till laxå och bowlade och jag var sämst. Sen till farbror och då åt vi lite och sen kollade vi på melodifestivalen.

Idag ska jag iaf försöka få lite skrivet på den där uppsatsen sen har jag väl säkert massa andra läxor också |-). Ikväll blir det iaf repning med Basic Park och det ser jag fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0