Tulpaner

Tänk att en enda doft ,en enda blick kan göra en helt lycklig. Det spelar ingen roll vad man kände för en minut sedan. Bara genom att vända på huvudet så växer ett leende fram och det bubblar i hela kroppen. Bara genom att sitta nära dig kan man känna en frisk doft blåsa förbi och man andas in djupt och känner den där härliga doften som är bara du.

Iiih, jag är glad :), det är härligt. Jag är ju glad även fast det är måndag, visst är det måndag va? jag är helt borta, jag är så glad så jag kan inte koncentrera mig, jag kan inte tänka klart. Men det är väl en bra sak ibland.

Men över till min daag, för Kemi och vi satt och gjorde studieuppgifter om Eld och Brand, förresten, är inte eld och brand typ samma sak eller? haha
Matte och visste ni att ett klot alltid är två tredjedelar av en cylinder om den når ut till alla kanter, intressant va?
Sen hade vi inställd engelska, eller ah skulle jobba i häftet men palla det.
Engelska nationella, usch gick inte alltförbra och sen pratade jag förmycket och så avbröt jag Wille, ledsen jag blev på mig själv då!
Lunchen är alltid mumsig på min skola undrar om det finns någon lag i Sverige på att skolmaten inte får vara godare än en speciell gräns? eller så är det bara såhär i superdupers dfs ;).
So, ååh vad sämst jag är på ekonomi och så är jag sämst på att analysera skit också usch usch.
Syslöjd, håller på och gör ett grått linne och det blir faktiskt ganska bra, fast jag ser tjock ut i det, haha, så nu har jag träningsångest imorgon och på onsdag blir det ut och springa!

Efter skolan så tyckte jag det var hur härligt väder som helst. Vädret kan inte se mysigare ut än när det är vår och det är inga löv på grenarna och det är lite vatten i vattenpölarna, då ser det alldeles perfekt ut. Men sen när jag kom ut på cykeln kändes det inte alltför perfekt längre, öronen måste ha blivit illröda för de var iskalla. Iaf så sålde jag två tulpanbuketter på vägen och lämnade en skiva hos Elin. Sen lagade jag mat och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0