- låna film och hyra bok tack.

Vad är det för någon dålig stil egentligen att man får låna böcker men man får inte låna filmer. Det är ju typ samma sak eller? Det är väl inget fel med att titta på en film istället för att läsa en bok. Ifall det är en engelsk film så är det ju massa undertexter som man läser. Sen så fattar jag inte varför man är lat om man tittar på film men inte lat när man läser en bok?

Yemen grillningen igår blev superbra! Även fast det var sämst väder så vi inte kunde vara ute något. Men vi spelade iaf med andra ord och blev massor av roliga förklaringar på ord :P. Sen spelade vi kubb med konstiga regler (A). Man förlorar inte alls om man missar kungen och alla andra är nere 8-)? seriöst så trodde jag det först, hade glömt. Meen lite dåligt att Linn Sandra och Jusse drog hem så tidigt men Erika och Elin var iaf kvar tills 2 eller något och pratade, treevligt :).

Idag har jag handlat i kga och blev nagelfil och klänning! sen nu senare så vet jag inte vad jag ska göra. inte mkt tror jag, chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0