Coopers test

Emma är en väldigt antimänniska som hatar skolan! Det är det värsta jag vet nu för tiden, det var inte det förut men nu är det så jävla jobbigt! Alla lärare är så elaaaka :(.
Jag har bra argument till varför ungefär varenda lärare är elak , men jag ska inte klaga på dem här, det räcker nog med att jag gör det i skolan. Förutom lite på idrottsläraren Lollo eftersom vi var tvungna att springa coopers test (2.4 km på tid) bara för att jag skulle få reda på att jag har försämrat mig med 40 sek typ så nu ska jag sluta supa! oops jag gjorde ju inte det förut heller! 

Jamen sen åkte jag moppe imorse och den har damp för det startar inte när det är kallt! så jävla dåååligt försökte få igång den i ungefär 10 min. Sen efter skolan hade jag jobbintervju på Berget, jag tycker det gick bra iaf, Kanske hamnar i svingelskogen eller i djurhagen då. Det får jag veta i slutet på nästa vecka. 
Nu blir det plugg för jag ska banne mig sätta den där so-redovsiningen imorgon ;).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0