En hektisk vecka

Åååh, datorn kan inte vara segare eller något? vad är det för fel på den. Kan inte lägga upp bilder på bdb heller, när jag för en gångs skull tänkte lägga upp något, är ju lite dålig på att göra det nu för tiden. Men har iaf haft teater hela veckan ju! Kommit hem vid typ 8-9 varje dag och då blev det dusch och äta allt man hann! Vi spelade upp i torsdags för föräldrarna och det gick jättebra allting blev typ helt perfekt och vi fick rosor. Sen på fredagen hade vi två shower, de gick inte riktigt lika bra. Det skulle ha kommit in en dromedar, men det gjorde inte det ;P så här blev konversationen typ:

Elli- Men om det blir för varmt så kommer jorden gå under.
Emma- Jahaaaa
tyyystnad
Emma- Det är ju inte bra
Elli- Neej
tyyystnad
Elli- vi ska nog gå nu, kom.

Haha och vid sidan av scenen stod de och viftade som bara den, men publiken märkte nog inte att det blev fel *;P
Då fick vi nallebjörn och ännu mer rosor också, miljöpriset fick vi ;).
Senare på fredagen så klippte jag mig, blev lite skillnad faktiskt ;). Och så var jag på musikal också, dyngbra var den!
Igår så pluggade jag typ, kan fortfarande inte alla länder och så och jag måste göra om typ hela min redovisning för den är så jälla lång B/. Ah men på kvällen så grillade jag med Nina, Lossan, Emelie och Erika iaf och det var ju trevligt ;). Idag ska jag ju då fortsätta plugga. Så det varmin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0