En rolig historia

DAGENS:
Alla hade en porsche utom Kalle för det var hans farsas!

AHAHAHAHAHAHA gud vad kul den var, älskar såna historier.
Har tränat på teatern hela dagen och nu är jag grymt trött på den, as always. Men det var iaf lite roligare än vanligt idag för vi hade mer rekvisita än vanligt. Sen så kan jag mina repliker så bra så jag behöver inte tänka på det överhuvudtaget. Vi hade massa fritid också så det var dynggött att bara springa omkring under scen och överallt och flamsa.
Efter skolan så var jag lite med Linn och öva världskartan, kan snart allllaaaa länder i världen ;), och sen var jag med Sandra och hade allmänt trevligt och åt glass och lite så :). Föräldramöte hade vi också, Lungsund blir det nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0