Español, varför pratar ni så snabbt!

Baladalula! ifall jag skulle starta ett skivbolag så skulle det nog heta så, det lät väl lite intressant elleee!

Yee fick mvg minus på spanskan igår, hon sa att jag fick minus  för att jag inte skrev motfrågor på mailet vi skulle svara på, men palla det liksom elleee ^o), jag skiter väl i den som skrev mailet, hon lät inte trevlig så jag ville inte prata med henne något mer :O.
Vi började titta på en film också. Om det inte skulle vara undertexter så skulle man inte fatta ett skit kan jag ju säga! Det är inte kul att få reda på vad lite man egentligen kan när man är så stolt över sig själv för att man klarat tre år med spanskan! 
Ahmen sen lacrosse också och det sög, mkt på grund av André som sa att jag var sur hela tiden. Kan ju säga att jag inte tål när folk säger att jag är sur. Tål inte när folk säger att jag skriker när jag inte gör det heller, har bara lust att skrika då: JAG SKREK FAN INTE! NU SKRIKER JAG! HÖR DU NÅGON SKILLNAD ELLER! Det finns en viss skillnad mellan att skrika och prata högt.  

Aaaaaah sen efter skolan så var jag med David och Harris typ, de töntade sig mest hela tiden, men det var ju kul att titta på. Sen vid fem åkte vi till café kaktus och pratade lite med våra arbetsgivare som vi ska ha i sommar, eller ah Harris var inte med dit. Jag ska arbeta vecka 27-29 i Svingelskogen på berget och ta hand om barnen, I think :).
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0