För slappt

Haha usch har inte varit en särskilt bra dag! Först så fick jag klippa gräset (glömde ta ner klippaggregatet kom jag på när jag klippt hela gräsmattan) och sen så var jag tråkig för det var inte så fint väder, tänkte bara vara hemma och slappa, men det var för slappt! Och jag har knappt ens övat på engelskan heller, läste igenom det en gång förut, men man får ha stödord hoppas jag för annars går det ju inte. Nej tänk om man inte ska ha det, nu får jag panik! Blir att läsa på i bussen imorgon, jag orkar inte med allt jävla plugg.
-Engelskaredovisning
-Fysikinlämning
-Fysikredovisning (låg prio)
-So-redovisning
-Ergonomiprov
-Spanskaprov
-Världskartprov (låg prio)

Men måste ändå öva på den där världskartan nu för den är ju ganska stor ;/...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0