Hösten kommer snart!

Jaaa,
jag har tagit en liten paus härifrån, eller en ganska stor paus kanske ;p. Sommaren är ju så gott som här nu, känns det som, och jag vill inte sitta vid datorn! vill inte slösa bort min sommar på att vara inne, det kan jag ju vara på vintern. känns lite konstigt när jag absolut inte vill sitta vid datorn. Nu satte jag mig här bara för att jag var tvungen att skriva fysiken och so:n annars hade jag lätt stannat ute B/.

Men under de här dagarna jag inte suttit vid datorn så har jag iaf varit ute då, varit på studie/obesök, firat Elin, pluggat, varit ute och ätit glass aah jag vet inte allt vad jag har gjort men har varit dynggött iaf :). Nu ska jag skriva klart fysiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0