Inspirationsdag

IGÅÅÅR så var jag och Linnsan på någonting i Universitetet i Örebro, vet inte om det kanske finns flera, men vi var iaf på ett. Där så fick vi lyssna på en föreläsning med Troed Troedson, och den var ju ganska bra för att vara en och en halvtimme lång, jag somnade inte alls, skrattade till och med några gånger. Det var dock lite svårförståeligt, alla i hela salen skrattade förutom jag och Linn typ för vi fattade inte x).
Sen berättade vi om teatern, dyngbra gick det. Sååå mycket lättare att redovisa för folk som man inte känner! Jag har kommit på mitt trick till redovisning och det är att det egentligen inte är så svårt ju lärarna står ju därframme jämt och pratar, varför skulle inte jag kunna göra det i 10 min eller vad det blir utan att vara värsta nervös för det. Det är bara att prata på liksoom. Sen tog jag bussar hem, åkte 3 och kom hem 6, tog liiiite tid eller.

Och idag har vi sprungit orientering i Råbääck. I början trodde jag det skulle gå skit för jag sprang ju till och med lite fel på ettan för sjuttsingen, men sen ordnade det sig. Är så stolt för att jag hjälpte typ massa folk som hade fastnat vid två kontroller (A). men till sist fick jag iaf 31 min, 33 var mvg-gränsen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0